Det, der adskiller Carlogs produkter fra konkurrenternes, er den avancerede onlineportal, der giver en lang række muligheder for indblik, overblik, analyse og håndtering af medarbejdernes kørselsdata – og dermed for optimering af både medarbejdernes kørsel og administrationen af denne.
For enkeltbrugere giver portalen mulighed for komplet overblik over alle kørte ruter, redigering og tilføjelse af ruter samt eksport af kørselsdata i Excel- eller PDF-format.
Virksomheder med flere brugere kan via en firmaaftale få adgang til vores avancerede udvidelsesmoduler. Modulerne Brugere, Se ruter, Adressekartotek, Afregning, Eksport, Se biler, Biler, Lås og Statistik giver mulighed for automatiseret afregning og dokumentation, avanceret brugeradministration samt flådestyring, og Toolbox-modulet bygger oven på funktionaliteten med avanceret værktøjstracking.
En eller flere kernemedarbejdere (fx salgschefer, bogholdere eller sekretærer) kan få adgang til funktionaliteterne og derved til let og effektivt at håndtere de kørende medarbejderes kørselsdata og kørselsregnskab.
Udvidelsesmodulerne giver mulighed for bl.a.:
- tracking og overvågning af værktøj og materiel
- statistik over alt kørsel
- automatisk afregning af kørselsgodtgørelse
- optimering af køremønstre og –tider
- eksport af kørselsdata og –regnskab til regnskabsafdeling og bogholderi
- minimering af fejl i adresser, kilometerregnskab og kørselsbefordring
- effektiv og fejlfri dokumentation til SKAT
- flådestyring
- avanceret brugeradministration – herunder flere administratorer og sekretærer med brugere under sig.
Læs mere om hvert enkelt modul gennem menuen til højre.